16.1.19

The Los Angeles LGBT

Voluntarii uimitori ai Centrului LGBT din Los Angeles au devenit centrul de atenție la o petrecere de apreciere festivă pe 30 noiembrie, care a inclus cina și dans la Liaison Restaurant + Lounge din Hollywood.

"Vă sărbătorim", a declarat Camille Araullo, managerul Programului de Resurse pentru Voluntari din cadrul Centrului, mulțimii de la eveniment. "Centrul a fost fondat acum 50 de ani de voluntari. Ce testament la puterea voluntariatului. Această petrecere este pentru tine și pentru tine.

"A fost întotdeauna distractiv să fii voluntar la Centru", a declarat voluntarul evenimentelor Forrest Martin, în timp ce se bucura de festivități. "El construiește comunitatea în rândul voluntarilor și contribuie la susținerea comunității LGBT din cadrul Centrului. Este minunat că fac acest partid pentru oameni. "

Tina Zimmer, care sa oferit voluntar la Teatrul Renberg al Centrului și la evenimente speciale, a declarat: "Voluntariatul mi-a făcut o persoană mai bună și m-au ajutat să mă gândesc în afara mea și să mă gândesc la alții. Îmi place să lucrez cu acești oameni. Sunt oameni solizi, autentici, minunați.

Un alt voluntar, Tiffany Tan, a spus pur și simplu: "Am găsit un sentiment de apartenență aici."

Kara Steffen, directorul Centrului de operațiuni de dezvoltare, a adus un omagiu participanților pentru că sunt "dispuși să-și dăruiască timpul, să-și dea talentele, să-și dea pasi pentru noi în numele comunității noastre".

"Adevărul este că într-adevăr nu am putea face munca pe care o facem fără fiecare dintre voi", a adăugat Steffen. Clienții noștri se bazează pe noi și noi, la rândul lor, ne bazăm pe voi. "

Centrul a înregistrat mai mult de 14.000 de voluntari de la implementarea programului său de voluntariat. Numeroși oameni au donat timp și servicii înainte de a începe urmărirea oficială a voluntarilor.

Următoarea sesiune de informare a voluntarilor va avea loc pe 16 ianuarie 2019, între orele 6: 30-8:30. în Teatrul Renberg al Centrului. Pentru mai multe informații despre voluntariat, vizitați lalgbtcenter.org/volunteer

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Popular Posts