4.5.18

Calum Scott - 'Gay Times'

Calum Scott își pune mușchii pe ecran în timp ce merge fără tricou pentru revista Gay Times din martie 2018, prima acoperire vreodată răspândită pentru o revistă!

Iata ce cantareata de 29 de ani, "You Are The Rason", a trebuit sa impartaseasca cu mag:

La scrierea despre propriile experiențe de viață: "Când eram cinstit față de mine, de sentimentele mele și mai ales de sexualitatea mea, mi-a ieșit din râu ca pe un râu. Scria despre experiențele mele de a fi gay, de a le ascunde, de a le spune părinților mei, de a ieși în presă, de circumstanța în care am fost abandonat - toate aceste experiențe diferite, în speranța că dacă scriu aceste lucruri și sunt cinstit, chiar daca o persoana este ca "El a facut-o si a fost ingrozit de ceea ce oamenii ar crede, dar au avut puterea, poate o voi face." Daca ea inspira o persoana, atunci toate aceste lucruri am trecut a fost merita in totalitate .“

În speranța de a fi un model LGBTQ: "Modelele mele de homosexuali erau oameni ca Elton John, George Michael și Boy George, cu care nu m-am putut referi, așa că m-au făcut să mă simt și mai străin. În timp ce acum sunt atât de mulți oameni care sunt deschisi și mândri de cine sunt ei, care sunt mult mai relatabili ".

Despre îmbrățișarea sexualității sale: "Mă bucur că am trecut prin întreaga experiență de a fi abandonat și de a mă simți foarte singur, confuz și supărat, dorind să fiu drept. Am avut totul, "Dacă aș avea o pastilă dreaptă, aș lua-o?" Întotdeauna am spus că o voi face. În timp ce acum aș fi lăsat-o din mâinile cuiva și ar fi: "Ești supărată? Este minunat să fii gay. Este perfect pentru mine. "

Pentru mai multe de la Calum, pre-ordonează problema la gaytimes.co.uk!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts