19.5.18

Chris a suferit o terapie de conversie homosexuală într-o biserică din Canberra. Acum ACT-ul o va interzice

ACT Ministrul Sanatatii Meegan Fitzharris a promis sa interzica terapia de conversie a homosexualilor, pe masura ce presiunea asupra muncitorului federal al sanatatii, Greg Hunt, este de a impiedica practica.

Dacă Victoria se îndreaptă spre urmărirea penală a liderilor religioși necinstiți și a practicanților de sănătate care pretind că homosexualitatea poate fi "fixată", ACT spune că se uită la cartea statutară pentru a determina cum poate fi scoasă din practica această practică.
ACT Ministrul Sănătății Meegan Fitzharris: ACT va interzice terapia de conversie homosexuală.
.

Foto: Dion Georgopoulos
Ea vine după ce Fairfax Media a dezvăluit în martie că așa-numita "conversie" homosexuală rămâne răspândită în Australia, ascunsă în setări clinice, consiliere bazată pe credință și cursuri online.

"Guvernul ACT va interzice terapia de conversie a homosexualilor. Este inofensivă și complet incompatibilă cu valorile incluzive ale Canberrans", a declarat doamna Fitzharris pentru Fairfax Media.
Se înțelege că personalul direcției a fost instruit să se miște repede, deci o interdicție poate fi pusă în aplicare cât mai curând posibil.
Publicitate
În timp ce guvernul spune că nu este conștient de practica care încă are loc în ACT, ministrul sănătății sa întâlnit recent cu un bărbat care a suferit terapie de conversie homosexuală într-o biserică din Canberra.
Chris Csabs a venit la Canberra în 2005, la vârsta de 19 ani, sperând să fie "vindecat" de atracția sa față de bărbați.
Crescând în biserică, i sa spus că homosexualii sunt "dezgustători", "perverși" și chiar posedați de demoni.
Când și-a dat seama că era gay la vârsta de 11 ani, a devenit parte a modului în care sa văzut el însuși, parte a identității sale.
"Am crezut că a fost ceva înnegat în mod inerent cu mine pentru că eram homosexual", a spus dl Csabs.
"Am fost disperată în momentul în care aveam 16 ani să găsesc o soluție pentru asta, așa că atunci când am fost introdus în acest curs, am sărit peste șansa, aș fi încercat orice".
Domnul Csabs a spus că a văzut cursul apelor vii ca o "salvare de la ceva ce a urât despre el însuși".
Timp de nouă luni, el sa întâlnit cu un grup de aproximativ 20 de persoane cu "sexualitate ruptă" la o biserică din Canberra în fiecare săptămână.
În timp ce existau persoane care aveau dependență sexuală sau care își înșelau soții în grup, grupul era comercializat pentru el ca un "ex-gay course".
Grupul ar fi citit un manual, plin de teorii dezvăluite despre sexualitate din anii 1950 și 1960, care au acuzat mamele dominatoare și părinții absenți pentru a face copiii gay.
Ei ar asculta mărturia unui vorbitor înainte de a se împrăștia în grupuri mici și de a-și mărturisi păcatele săptămânii.
"A fost foarte mult ca un grup AA, de fapt, dar a fost tot cu intenția de a merge de la homosexual la drept", a spus el.
Apele vieții au închis de atunci și biserica din Canberra și-a cerut scuze pentru că a găzduit-o.
Domnul Csabs a continuat să practice ceea ce învățase până la vârsta de 23 de ani și o "dezordine absolută".
"Nu știam cum să mă refer la oameni în mod corespunzător. M-am tăiat de la o mulțime de prietenii și am fost învățat să plasez limitele în jurul meu în relații extrem de stricte", a spus el.
"Am fost deprimat, rugându-mă în fiecare zi ca Dumnezeu să mă vindece sau să mă ucidă, mă rugam literalmente pentru un accident de mașină sau ceva de genul asta, nu m-aș omorî niciodată, dar speram că Dumnezeu o va face. a trăi o viață atât de singură încât am avut în ultimii șapte ani ".
Atunci au intervenit părinții domnului Csabs, după ce și-au inversat opoziția față de homosexualitate.
"Când au văzut că am fost atât de rupte, m-au luat deoparte, mi-au vorbit și m-au ajutat să accept că eram gay și am realizat că nu era o boală care trebuia vindecată", a spus el.
Domnul Csabs a spus că, în timp ce este dificil să excludă terapiile de conversie homosexuală, ACT ar putea să creeze un paznic ca Victoria, care să permită oamenilor să raporteze consilierilor care oferă servicii destinate schimbării sexualității sau identității sexuale a cuiva.
Cu toate acestea, el a recunoscut că nu ar fi raportat tratamentul său nimănui atunci când a trecut prin el ca fiind: "Am fost disperată și vindeau o minciună".
"Schimbarea generationala sincera este singura cale prin care putem aborda ideologia ca homosexualitatea este o boala sau o sexualitate rupta trebuie sa fie fixata", a spus Csabs.
"Este vorba și de faptul că oamenii vin și vorbesc despre experiența lor de a fi o persoană homosexuală, de asemenea creștină".
sursa-www.canberratimes.com.au

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts