5.10.19

Mark Ronson îmi pare rău că a ieșit ca „sapiosexual”

             Mark Ronson îmi pare rău că a ieșit ca „sapiosexual”
Mark RonsonCele mai multe dintre noi nu au mai auzit niciodată cuvântul „sapiosexual” până când Mark Ronson, scriitorul și producătorul câștigător al premiului Grammy în spatele unor hituri precum „Uptown Funk”, Bruno Mars și „Rehab”, al lui Amy Winehouse, s-a declarat unul singur.

El a fost intervievat la Good Morning Britain la începutul acestei luni și a declarat că „simt că mă identific ca fiind sapiosexual.”

Sapiosexual? Nu, nu este cineva atras de seva. Termenul este folosit pentru persoanele care se simt atrase de inteligență prin aspect sau sex.

Mark RonsonRonson, însă, se identifică în mod normal ca un bărbat drept, așa că au fost mulți care au pus problema cu el „ieșind” ca și cum ar fi fost cumva dintr-o comunitate marginalizată.

"Nu mă consider parte a vreunei comunități marginalizate și îmi cer scuze dacă cineva a înțeles greșit sau a luat jigniri", a declarat el pentru Rolling Stone ieri.

El a spus că atunci când o gazdă Good Morning Marea Britanie i-a spus despre termenul acesta a răspuns că „[termenul] sună minunat. Desigur, cine nu ar fi? "

El a adăugat: „Și, practic, au fost ca,„ OK, Mark Ronson se identifică ca sapiosexual, asta este minunat ”. Și am fost ca „Oh, bine”, și asta a fost.

„Apoi m-am întors la hotel aproximativ două ore mai târziu și am văzut acest lucru care spunea:„ Mark Ronson iese singur ca sapiosexual ”. Se pare că am mers la o emisiune TV ca să fiu de genul: „Băieți, am câteva vești mari!” Și faptul că aș continua și un fel de a mă declara - ca un bărbat alb heterosexual - parte a oricărei comunități marginalizate a fost îngrozitor pentru mine sau pur și simplu jenant. ”

Deci, chiar dacă aveți IQ-uri masive, Ronson încă nu vrea să vă vadă fotografiile de cocoș!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Popular Posts