15.7.20

Poppers-ul este pentu homosexuali.


Mai pot fi unele lucruri îngrijite minunat se ascundeau prin colțurile întunecate ale lumii gay sau ieșit la lumina zilei. Gayii au lansat multe piept mișto pentru a avea grijă să le descoperem heterosexualii și le-au distrus de tot. De exemplu, poppers. Prietenul meu hetero Tom (i-am schimbat numele) mi-a dat un sms noaptea trecut și mi-a spus că tocmai folosesc ceva pentru prima dată. „Au fost spuse secvențe amețenești”, mi-a spus. Bineînțeles, l-a folosit greșit. Așa că am conceput un manual pentru micșorarea celor care le îngrijesc să fie încerce poppers fără să poată rămâne rău și mai ales, fără să se poată face de râs în faza prietenilor lor homosexuali.

Ce e un popper?

Poppers sunt niște droguri de inhalat pe care îngrijesc homosexualii le adoră. Probabil că știați asta deja.

Ce vă puteți alege?

Alchil nitriți, în nitrituri speciale de izopropiliu și nitrit de izobutil, dar în trecut, atunci când poporii sunt explorate către strămoșii mei homosexuali, cu toate acestea, chiar și până la nitriți. Dar nimănui nu-i pasă ce se poate, ci ce efect au.

Ai dreptate. Ce efect au?

În principiu, te fac să te simți amețit și ciudat și euforic. Îți încălzesc tot corpul și mai ales fața. S-ar putea să te îmbujorezi când este folosești. Cealaltă pieptul îngrijește sau vei observa, dacă este posibil să se întindă într-un context sexual, este foarte ușor să-ți fie ținute toate orificiile exact în același timp sau să-ți bagi organele sexuale pe loc în orificiile altcuive. Nu te excita neapărat, te fac să spun să te fuți.
Ce folosesc homosexualii?

Bună întrebare. Majoritatea au preferința lor personală. Rush și Jungle Juice sunt probabil cele mai cunoscute și sunt foarte bune. Și eu le folosește ocazional. Gayilor îmbrăcați în piele le place mult o variantă numită „engleză”, care se vinde într-o sticluță simplă maro. E super intens căcatul ăla.

M ** acest tem de homosexualii îmbrăcați în piele, dar vreau să încerc poppers. Cum fac? **

Pur și simplu scoți dopul și inspiră adânc, cu poftă, și pot avea șahua în care se pot face față.
suresa-vice.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Popular Posts