31.7.19

Preotul homosexual pozitiv HIV Jide Macaulay: „Am crezut că voi muri”..

Preotul homosexual deschis, Jide Macaulay, vrea să pună capăt stigmatului în legătură cu a fi HIV pozitiv.

Reverendul Macaulay a descoperit că era HIV pozitiv la un control de rutină și imediat „a fost lovit de un șoc”.

"Totul a fost întunecat în acel moment", a explicat el. „Duream foarte mult”.

Un activist gay și HIV pozitiv, Macaulay este vocal despre includerea în biserică.

El a fondat House of Rainbow pentru a crea un mediu sigur pentru comunitățile BAME și LGBT + și a fost recent subiectul unui documentar BBC despre a fi homosexual și religios.

După ce a fost diagnosticat cu HIV în 2003, diaconul Bisericii Angliei s-a temut să-și părăsească casa.

"Știi, am fost imediat îngrijorat de ieșire, pentru că nu știam să comunic lucrurile altor oameni", a spus el.

„De fapt, nu i-am spus altcuiva.”

Acum, 16 ani mai târziu, vrea să schimbe conversația în jurul HIV - în special în cadrul comunității sale de credință.

Urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea Jide Macaulay să-și împărtășească călătoria de ieșire ca HIV pozitivă:

 „M-am gândit că este OK, o să mor.” Preotul gay @RevJide este HIV pozitiv și vrea să pună capăt stigmatului. https://t.co/grAyR61bSv pic.twitter.com/Dklkmyc5Zx - PinkNews (@PinkNews) 29 iulie 2019

Într-un interviu prezentat de Stonewall, reverendul homosexual deschis a apărat dreptul ca persoanele LGBT să fie incluse de comunitățile de credință.

„Cei care se pledează împotriva sexualității comunității LGBT au de fapt nevoie să o ia cu Dumnezeu pentru că am luat-o cu Dumnezeu și m-am împăcat”, a spus el.

„Dacă am pus„ gay ”într-un acronim,„ G-A-Y ”, înseamnă că Dumnezeu te adoră.

„Dumnezeu te admiră, Dumnezeu te acceptă, Dumnezeu te găzduiește, Dumnezeu te ocolește”.

Pe lângă faptul că este vocal în ceea ce privește incluziunea LGBT în Biserica Angliei, Macaulay dorește să descompună stigmatul în jurul faptului că este HIV pozitiv.

„Mi-am permis, prin multe învățări, să devin o voce [pentru] homosexualii din biserică”, a explicat el. „Și, de asemenea, pentru persoanele cu HIV.

„Cred că este important să eliminăm ignoranța și să educăm liderii credinței noastre și cei din comunitățile din jurul subiectului.” 
sursa-www.pinknews.co.uk

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts