19.7.19

www.AnunturiGayRomania.wgz,ro

De ce naiba a fost atât de mult timp de când am rămas ultima oglindă a fizicii superbe musculare a lui Davide Zongoli? Ultima dată când l-am văzut  ceea ce pare ciudat doar luna trecută când mă uit la fotografiile lui Borja Penacho.

Evident, am căzut, sau Davide nu a apărut în cât mai multe lăstari decât ne-ar plăcea. Pot să înțeleg că, totuși, el este aparent un tip ocupat și lucrează și în dans și acrobație, zboară prin aer pe șiruri și lucruri de genul ăsta.

Da, asa ai facut un corp ca el, si desi as vrea cu adevarat (si vreau sa spun REALLY) sa arat ca nu pot dansa ca sa-mi salvez viata si sunt speriat si de inaltimi.

E în regulă, sunt fericit să mă bucur de trupul său remarcabil și să-mi imaginez că într-o zi ar arăta așa dacă mă duc la sala de gimnastică.

Spoiler: Nu voi arăta vreodată așa.

Joan Crisol este fotograful care livrează această minunată colecție de fotografii ale mușchiului de mușchi frumos și bineînțeles că toți vrem mult mai mult.

Bucurați-vă, lăsați un comentariu, împărțiți postul, apăsați pe butonul de deget mare și aveți și o lună bună! Nu uita să-mi spui dacă ai oameni buni care crezi că ar trebui să verific.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts