15.2.18

FOTOMODELUL GAY din România, GEST ȘOCANT. Ce i-a făcut, în Anglia, IUBITULUI său, FOST PREOT

Un "model" homosexual din România care sa căsătorit cu un preot britanic la începutul anului 2017 și-a părăsit partenerul pentru un om de afaceri din Spania, pe care îl numește Isus.

Florin Marin, un homosexual în România, a șocat opinia publică și presa după decizia de "a se căsători" cu un preot britanic care a abandonat biserica și a decis să locuiască în România cu noul său partener. Totul sa întâmplat în primăvara acestui an. La scurt timp după aceea, cei doi s-au despărțit, Florin Marin argumentând că se luptă și că fostul preot la lovit. Incitarea a avut loc după ce Philip Clements a cumpărat partenerul său pentru un apartament de 100 mii euro în București.

Florin Marin nu a suferit mult, găsind în curând un nou partener Facebook. Jeronimo Jesus de Vega, un om de afaceri în vârstă de 48 de ani din Spania, a intrat în legătură cu modelul după ce a aflat că sa despărțit de fostul preot britanic.

Acum, Marin pretinde că a găsit dragostea adevărată: "Mi-a scris după ce am aflat că am fost separat de Philip și mi-a spus că vrea să mă cunoască", a spus Florin Marin, potrivit Daily Mail.

"I-am spus să-mi plătească biletele de avion în Spania, așteptând la aeroport cu trandafiri albi, am fost plăcut surprinsă", a spus Marin.

"Apoi m-am dus la un club homosexual din Alicante, am băut tonic, iar după petrecere am mers la el acasă unde am dormit împreună", a spus modelul, care a spus că își va petrece Anul Nou de lângă Isus, pe un romantic croazieră.

Pagina 1 din 1





Tag-uri: model, fotomodel, marine, florin, gay

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts