24.2.18

POVESTI CU GAY

Dragi copii luați seamna, dacă-i Gheorghe mama
Nu uitați un lucru-tata nu e Ducu…
…și după această frumoasă adaptare a versurilor din Balada Căpri, că tot vad ca toamna asta se poarta gay-ul, zic că ar cam fi timpul să povestesc una alta despre intalnirile mele, total intamplatoare cu minoritatea sexuala, atat de duios etichetata de majoritate, poponarii.Ce sa zic, eu iubesc femeile, iar daca nu sunt pipait, chiar nu am nimic cu homosexualii, dar totusi, ar fi riscant sa spun ca ma doare in qur de apucaturile lor, asa ca nu o zic… treaba lor, daca asa vor ei sa-si faca rahatul cu moțul invers, sa-l faca..pana la urma sunt oameni ce muncesc la rand cu noi.
Dupa cum am mai povestit aici, la mine in sat exista cel putin un homosexual pasiv si mai multi activi, in concluzie, am aflat destul de devreme despre homosexualitate. Referitor la genul asta de activitate, eu mi-am dar seama ca nu voi fi niciodata gay dupa ce am fost constipat groaznic o saptamana intreaga, iar in momentul in care l-am dat afara, printre lacrimi am zis: Frate, daca asta inseamna sa te f*** in qur, mai bine lipsa…
Asa…primul gay intalnit de mine a fost in vremea in care prestam taximetrie. Cum incercam sa-mi vad si de facultate, noapte bantuiam. L-am luat pe asta de pe la Sf Vineri si mi-am dat seama ca e gay dupa felul in care a facut semn taxiului. Dupa ce a urcat in masina si mi-a zis unde vrea sa ajunga, a inceput sa-si frece lasciv picioarele si sa se planga:
-Vai, da ce febra musculara am…
-Ai fost la fotbal cu baietii?
-Nu, am fost in club…in Queens…stiti de el?
Cum eram un taximetrist priceput, i-am zis ca stiu…Culmea Veche nr. 2
-Stiti, e club pt gay…Ce parere aveti?
-Ce sa zic…e bine, nu ne mai incurcam unii pe ceilalti prin alte locuri…
Si tipul a inceput sa-mi explice ca e ok  sa ne toleram, sa nu ne negam sentimentele, bla,bla,bla…iar eu astept sa-mi vina cu propunerea. Si intr-un final mi-a pus intrebarea:
-Stiti de ce un barbat o suge mai bine decat o femeie?
M-am uitat la el si i-am raspuns ca nu stiu, ca n-am etalon…asta asa, sa-l vad pana unde merge. Si putin umflat in pene mi-a raspuns:
-Un barbat o suge mai bine decat femeia pentru simplul motiv ca o suge cum i-ar placea lui sa-i fie supta!!
In fine, nu l-am contrazis si intr-un final, dupa ce m-a intrebat daca am facut dragoste cu un barbat, iar raspunsul meu a fost nu, mi-a facut si propunerea:
-Si nu sunteti curios, daca vreti v-o sug…si va dau si o suta de lei peste cat face aparatul.
Incercam cu greu sa-mi stapanesc rasul, asa ca i-am zis:
-Si daca-mi place, eu ce fac, devin poponar pentru o suta de lei?
-…pai atat am la mine, da va las numarul de telefon…
Intre timp ajunsesem la destinatie, asa ca tipul mai incearca o data, cum ca stie el un loc retras.
-Frate, am ajuns, mergi tu frumos acasa, trage o laba si te linistesti…hai, coboara, las-o asa…
Mi-a platit omul cursa, a coborat din masina si inainte de-a inchide usa, s-a aplecat si, parca sa-mi faca in ciuda, mi-a zis:
-Esti fraier, fac o muie belea…si a plecat. Bine’nteles ca l-am injurat printre hohote de ras.
Al doile gay ce mi-a intersectat calea, era un cuplu. Intr-o iarna, plec cu o tipa la munte. Si cum aveam chef de o plimbare, o luam usor prin padure, din Sinaia pana la Stana Regala. Complexul era in reconstructie. Dupa ce ne cocotam noi pe stanca lui  Franz Iosef, mergem si pe la cabana unde ne incalzim cu un ceai oferit de cei doi muncitori ce aveau si rol de paznici. Cat am stat acolo, nu m-au pierdut din ochi de ajunsese tipa sa fie geloasa 🙂
Si ultima poveste cu gay de azi este o scurta discutie dintre doi.
-Te-ai ingrasat putin…
-Da, sunt foarte lenes..nici la alergat nu mai ies…si am parcul aproape..am facut un fund de zici ca sunt femeie..
Cam asta ar fi despre gay, e treaba lor pana la urma, dar o intrebare totusi am:
De ce parcul operei, celebrul loc de promenada al gay-lor bucuresteni, a fost numit de directia domeniului public, Parcul Venus? O fi ceva sarcasm?
 sursa-e-redoo.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts