25.2.18

Joshua Rush, care a jucat primul personaj Gay: - Disney Channel’s

Când Iosua Rush a aflat că va juca primul personaj homosexual al lui Disney Channel, a petrecut mult timp pregătindu-se pentru momentul istoric.

"Simt presiunea și, de asemenea, nu," spune Rush, care îl interpretează pe Cyrus Goodman pe Disney's Andi Mack, îi spune acum PEOPLE. "Cred că cel mai important lucru pentru mine când am primit această parte a fost acela de a face bine."

"Știam că am vrut să fac dreptate, pentru că am știut că oamenii vor ajunge să vadă acest lucru și să fie ca:" Wow eu sunt, eu identific cu asta [și pot fi cine sunt acum ", dar eu, de asemenea, a vrut să se asigure că nu este atotcuprinzătoare. Deoarece nu este vorba de personalitatea lui Cyrus ", adaugă 16 ani.

În timp ce se pregătește pentru cea mai mare zi, Rush spune că el și costarul său, Sofia Wylie, au trecut prin scenă de mai multe ori în noaptea dinaintea filmării, "doar brainstorming, cum facem pentru a face asta".

"Am pus munca și cred că arată," adaugă el.

RELATED: Joshua Rush joacă primul Disney Channel Gay Teen: "Este atât de puternic"

Rush a deschis anterior la OAMENI despre importanța reprezentării pe ecran a adolescenților homosexuali.

"Este important ca toată lumea să devină reprezentantă și că oricine are gânduri despre cine este, este capabil să vadă acest lucru pe televizor și să se arate că este bine", a explicat Rush. "Cred că [personajul meu] Cyrus se simte diferit și cred că în anii de adolescență ne simțim cu toții diferit la momente diferite, așa că este important să arătăm pe oricine că Cyrus se simte confortabil cu cine este și este mulțumit de cine este.

Pentru a asigura că povestea lui Cyrus a fost spusă în mod adecvat vârstei și respectuos, rețeaua sa consultat cu experți și organizații în domeniul dezvoltării copilului, inclusiv Common Sense Media, GLAAD și PFLAG.
"Cred că această poveste va ajuta cu siguranță o mulțime de colegii mei", spune Rush. "Am fost prima persoană la care a venit unul dintre prietenii mei buni și cred că dacă am cineva ca Buffy la televizor, cred că aș fi făcut o treabă mai bună și că ar fi fost un prieten mai bun în această situație. Mă bucur că pot face parte din asta. "
El adaugă: "Sper că mai multe spectacole vor urma în pașii lui Disney cu povestea lui Cyrus. Într-adevăr, aștept cu nerăbdare să văd că nu este un eveniment neobișnuit. Sper că toată lumea poate vedea într-o zi că diferențele noastre sunt frumoase și că dragostea este iubire ".

Andi Mack difuzează vineri la ora 8:00. ET pe Disney Channel.

sursa-people.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts