8.4.18

‘Gay on God’s Campus’

În numeroasele campusuri de colegiu creștin din ultimii ani, studenții homosexuali și absolvenții au cerut recunoașterea și tratamentul echitabil. Între timp, la alte colegii creștine, pașii luați pentru a fi mai primitori de la studenții homosexuali au fost întâmpinați cu reacție.

Gay în campusul lui Dumnezeu: Mobilizarea pentru egalitatea LGBT la colegiile și universitățile creștine (University of North Carolina Press) explorează aceste tendințe și conflictele cu care se confruntă studenții LGBT și liderii colegiilor creștine. Autorul este Jonathan S. Coley, profesor asistent de sociologie la Colegiul Monmouth. El a răspuns prin e-mail la întrebări despre carte.

Î: Ce te-a adus la acest subiect?

A: Am participat personal la o universitate creștină conservatoare - la Universitatea Samford din Birmingham, Ala. - și a lucrat cu alți studenți și cu mai mulți membri ai facultăților pentru a înființa o Alianță Gay-Straight neoficială acolo. Apoi am urmat școala absolventă la Universitatea Vanderbilt, iar în primul semestru, elevii de la o altă școală din apropiere, Belmont University, au izbucnit în semn de protest față de plecarea bruscă a unui antrenor de fotbal lesbian. Protestatarii studenți au reușit să convingă școala să aprobe un grup de studenți LGBT oficiali și o politică de nediscriminare care să includă orientarea sexuală. Subiectul părea imposibil pentru mine de a ieși, așa că am decis să o studiez într-un mod academic.

Î: Întotdeauna, fără îndoială, au fost studenți gay la colegiile creștine, dar au fost invizibili. Ce sa schimbat?

R: În unele privințe, povestea egalității LGBT la colegiile și universitățile creștine este aceeași cu povestea egalității LGBT în întreaga națiune. Persoanele LGBT au început să vină din ce în ce mai mult la membrii familiei și prietenii lor. Opinia publică și politica publică au început apoi să se schimbe, ceea ce a încurajat încă mulți oameni LGBT să iasă. Ați putea spune că a fost un ciclu virtuos (sau un ciclu vicios, în funcție de perspectiva dvs.). Pe fondul unei societăți în schimbare, un număr din ce în ce mai mare de denominațiuni creștine (de exemplu, Discipolii lui Hristos, Biserica episcopală, Biserica evanghelică luterană din America, Biserica presbiteriană SUA și Biserica Unită a lui Hristos) au început să îmbrățișeze LGBT membri. Acest lucru a afirmat multe convingeri ale elevilor LGBT că pot fi homosexuali și creștini și astfel i-au permis să iasă la colegii și universitățile lor creștine.

Î: Credeți că mai mulți studenți gay vor opta să nu participe la colegii creștine în viitor?

R: Dacă se întâmplă ceva, mă aștept la contrariul. Studenții LGBT frecventează colegii și universitățile creștine pentru multe din aceleași motive pe care le fac colegii lor drepți. Mulți studenți LGBT sunt adesea religioși și încearcă să participe la o școală în care pot crește în credința lor, în același timp în care câștigă un grad. Alți studenți LGBT, laici și religioși, participă la aceste școli deoarece sunt cele mai bune școli la care au fost admiși, deoarece aceste școli le-au oferit cel mai mare ajutor financiar, deoarece aceste școli se află într-un oraș interesant și / sau pentru că părinții lor au încurajat ei să participe la aceste școli. În cele din urmă, unii studenți LGBT frecventează colegii și universități creștine, deoarece din ce în ce mai multe dintre aceste școli devin libere. De fapt, majoritatea colegiilor și universităților creștine au în prezent politici de nediscriminare care includ orientarea sexuală (55 la sută în contabilitatea mea din 2013). Asadar, ma astept ca colegiile si universitatile crestine sa vada inca din ce in ce mai des studentii LGBT care se inscriu la scolile lor in urmatorii ani.

Î: Multe colegii creștine au încercat să se ocupe de aceste probleme afirmând că le acceptă pe studenții gay (și angajații), cu condiția să nu aibă relații homosexuale. Cu alte cuvinte, oamenii pot fi în căsătorii drepte sau în celibat. Este o strategie viabilă?

R: Nu, nu cred. Colegiile care continuă să creeze astfel de politici discriminatorii sunt din ce în ce mai mult supuse focului din partea grupurilor de studenți și absolvenți ai LGBT care lucrează la rușinea acestor școli în mass-media și, în unele cazuri, se angajează să rețină donații până când colegiile adoptă politici nediscriminatorii incluzive. Acest lucru cauzează unele colegii - inclusiv alma mater, Samford, care a anunțat recent că va refuza finanțarea suplimentară din partea Convenției de Stat Baptistă din Alabama (dar încă nu aprobă un grup de studenți LGBT) - pentru a schița schimbările în strategie. Mai mult, cred că este posibilă o socoteală cu politica publică. Deși guvernul federal acordă în prezent scutiri din partea școlilor religioase de la diverse protecții împotriva nediscriminării, unii factori de decizie politică și comentatorii legali au început să ridice întrebări dacă aceste școli ar trebui să aibă în continuare dreptul la statutul de scutire de impozite și la ajutorul federal. Chiar și la colegiile și universitățile creștine, vorbește despre bani, iar acest lucru va forța niște discuții dificile în următorii ani.

Î: Când câțiva (apoi) membri ai Consiliului pentru colegii și universități creștine au subliniat o cale de urmat pentru a avea membri de facultate căsătoriți homosexuali, organizația faced diviziuni serioase. Ar putea învățătură superioară creștină să se despartă de aceste chestiuni? A: Cred că este doar o chestiune de timp înainte ca Consiliul Colegiilor și Universităților Creștine să experimenteze o fractură semnificativă în legătură cu problemele LGBT. Deocamdată, CCCU reprezintă o minoritate a colegiilor și universităților afiliate creștine din S.U.A. - cea mai mare circumscripție a acesteia sunt școlile afiliate cu tradiții evanghelice evanghelice protestante. Și, în ultimul timp, CCCU a vărsat membrii - două dintre cele patru colegii pe care le prezint în cartea mea, Universitatea Belmont și Colegiul Goshen, nu mai fac parte din CCCU, din cauza poziției asociației privind problemele LGBT. Cum protestanții evanghelici albi devin din ce în ce mai mult acceptați drepturile LGBT - conform unui raport al Institutului de Cercetare a Religiilor Publice din 2017, majoritatea (51%) dintre protestanții evanghelici albi sub 30 de ani susțin căsătoriile homosexuale - cred că CCCU va fi din ce în ce mai dificil să-și mențină poziția față de incluziunea LGBT. Q: Cât de dificil este activismul pe care îl descrieți în cartea ta pentru elevii creștini homosexuali și lesbiene din aceste colegii? întrebare. Deși unii studenți se confruntă cu o ostilitate din partea membrilor familiei și a colegilor, în cele din urmă marea majoritate a studenților își raportează participarea la grupurile activiste LGBT pentru a fi profund împuternicite. Unii studenți decid să se implice în mișcarea socială sau în alte organizații politice după absolvire. Alți studenți urmăresc o carieră umanistă (cum ar fi predarea sau munca socială) în care aceștia pot continua să promoveze valori de toleranță și includere. Și aproape toți studenții afirmă că sunt împuterniciți să se implice în conversații despre religie, sex și sexualitate cu membrii familiei și prietenii lor, servind astfel ca agenți de schimbare în viața lor de zi cu zi. Activismul a fost cu siguranță împuternicit pentru mine: Mă îndoiesc că aș fi scris vreodată această carte dacă nu ar fi pentru propriile mele experiențe la o universitate creștină.
sursa- www.insidehighered.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts