23.4.18

Radu Moldovan susține poziția lui Deneș: Fără gay prin parc!

Liviu Dragnea -  intenționează să organizeze un miting de susținere al familiei tradiționale, miting la care așteaptă un milion de oameni. 

Emil Radu Moldovan spune că oricine are dreptul să iasă în stradă și, mai mult, el s-a declarat dintotdeauna un susținător al familiei formate din bărbat și femeie.

Emil Radu Moldovan și-a explicat poziția cu privire la familia tradițională și se declară susținător al acesteia.
„O decizie a partidului este o decizie a partidului la care eu mă voi supune. O să particip la miting, am susținut și mi-am exprimat public poziția când alții nu o făceau. Sigur, al doilea după domnul Deneș, că el a fost primul. La solicitările presei, dacă susțin poziția domnului Deneș, am spus și o spun și acum: da, cred și eu, chiar dacă unii o să mă considere retrograd, că totuși familia trebuie să fie unirea liber consimțită între un bărbat și o femeie. Cred că nu îi place nimănui să vadă așa ceva prin parc (n.r. homosexuali)”, a declarat Emil Radu Moldovan.
Mai mult, președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud spune că e mândru că PSD a rezistat presiunilor venite din toate părțile – de a nu susține familia tradițională. În ceea ce privește ieșirea în stradă, Emil Radu Moldovan a spus că oricine are acest drept – de a manifesta public, autorizat.
sursa-www.bistriteanul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts