4.4.18

Scafandru gay olimpic

Acest scafandru gay olimpic nu se va preda niciodată la frică ...
Venezuela, Robert Páez, vrea să inspire fiecare bărbat sau femeie homosexuală să-și găsească propria acceptare.
Am fost în sport de când aveam 7 ani. Crescând în Venezuela, știam de la o vârstă fragedă că eram diferit, deși nu știam exact ce însemna asta.



Este un drum dificil, să știm la o vârstă fragedă că simțim ceva care ne face să credem că nu suntem "corecte" în ochii societății. Totuși, adevărul este că dacă m-aș fi născut în felul acesta, pentru că Dumnezeu ma creat și a vrut așa. Când am ajuns să cred în cele din urmă, atunci am înțeles că ar trebui să accept cu mândrie și curaj ceea ce alții numesc "mariconeria".

Am înțeles că acest lucru a fost și ar fi adevărul meu pentru totdeauna, iar propria mea acceptare de sine a fost doar în mâinile mele. Depinde de mine dacă am trăit în fericire sau m-am scufundat și am trăit într-o minciună care nu ar fi fost niciodată.

"Depinde de mine dacă am trăit în fericire sau m-am scufundat și am trăit într-o minciună care nu ar fi niciodată".
Cred că m-am născut homosexual. Pe măsură ce am devenit mai în vârstă, am devenit mai conștient de asta și, pe măsură ce am crescut - ca și cu alții, a devenit o mare dilemă. A fost o sursă de îngrijorare că mă interesează lucruri precum dansul și moda, lucruri care în cultura mea erau pentru femei și homosexuali. Am renunțat la multe lucruri. Am fost uneori rușine să merg în societate, să mă confrunt cu cine sunt cu adevărat.

La vârsta de 15 ani, în timp ce alți copii jucau fotbal și mănâncă înghețată cu fete, mintea mea se lupta cu gânduri și întrebări nesfârșite. Cîte puțin mi-am dat seama că numai eu aveam răspunsurile mele. Cu toate acestea, chiar când am găsit aceste răspunsuri, m-am îngrijorat cum ar simți familia mea. Ce ar spune frații mei? Cum ar reacționa prietenii mei? Sau oameni care se uitau la mine de la standuri?

Când am împlinit vârsta de 18 ani, am găsit curajul să mă deschid mamei. Într-o zi, după ce am concurat pentru Venezuela în prima mea olimpică, i-am spus că eram îndrăgostită.

"Cu un băiat sau o fată?", A întrebat ea.

Mamele știu. Mama mea știa. Știa cum să mă accepte așa cum eram. Și, deși a plâns și a rănit un pic, în cele din urmă a reușit foarte bine.
Când sora mea mai mare a găsit-o, și ea a fost grozavă.

"Dați-mi voie să știu dacă aveți nevoie de tocuri înalte pentru a-mi împrumuta a mea", a spus ea cu dragoste.

Cei trei frați ai mei mi-au deschis brațele și inimile. Nu contează pentru ei dacă eram gay - M-au iubit indiferent de ce.

Mi-a fost teamă să iasă la tatăl meu pentru că era un militar și m-am gândit că mă va respinge. El știe despre mine de aproape un an și ma acceptat pentru cine sunt.

De multe ori noi, ca bărbați homosexuali, ne temem de cine suntem cu adevărat, găsim o prietena pentru a face ca familia noastră să creadă că noi suntem ceea ce ei numesc un "om real". Aș vrea să arăt altor bărbați homosexuali că nu amăgeam pe nimeni, dar noi ne înșelăm să fim credincioși celor care suntem ca oameni.

"Viața este prea frumoasă pentru a fi ascunsă într-un dulap."
Prin împărtășirea povestirii mele, sper să ajut la transformarea homosexualității într-un cuvânt ca heterosexualitatea. Trebuie să o citim, să spunem, și să o acceptăm cu claritate și maturitate. Trebuie să înțeleagă că toți suntem egali. A fi homosexual nu ne face mai puțin ca un bărbat sau fete mai puțin ca o femeie. A fi gay nu este o boală.

Acceptarea noastră și respectarea noastră sunt primii pași mari. Viața este prea frumoasă pentru a fi ascunsă într-un dulap.

Îmi spun întotdeauna înainte de a cădea într-un bazin de apă care așteaptă metri deasupra mea, dacă ceva nu merge bine, mă întorc pe placa de scufundări și o încerc din nou.

Dar nu mă voi preda niciodată.

Robert Páez a concurat în scufundări pentru Venezuela în Jocurile Olimpice de Vară 2012 și 2016. El este pe Twitter @ RobertPaez9 și pe Instagram @RobertPaez. El este, de asemenea, pe Facebook.

Poveste editat de Cyd Zeigler și Javier Ruisanchez

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts