1.4.18

Dragoste la început "ca" pentru acești doi sportivi Gay

Taylor Vanderlaan și Brenden Moon, în cele din urmă întâlnite în decembrie, se urmaseră unul pe celălalt, deoarece povestirile lor se desfășurau pe Outsports.
Pentru Brenden Moon și Taylor Vanderlaan, iubiți la prima vedere lovit înainte de a se întâlni.

Cei doi sportivi din colegiu trăiau la 500 de kilometri, în majoritatea Midwest - Brenden din Des Moines, Iowa și Taylor în Grand Rapids, Mich. În decurs de aproximativ un an, fiecare dintre ei și-a împărtășit povestea despre Outsports, mai întâi Taylor Brenden.

Neștiind unul pe celălalt înainte de a-și vedea povestirile care apar pe știrile lor, fiecare și-a manifestat imediat interesul pentru celălalt.

Așa cum Taylor a stat în camera lui într-o zi, trecând prin povestea lui Brenden, sa aflat pentru prima dată într-o lungă perioadă de timp, văzându-se în cuvintele unui altul.

- Exista cineva ca mine acolo, se gandi Taylor. Nu se referea la povestirile unor alți atleți homosexuali, pur și simplu pentru că nu se putea relaționa cu sportul lor. Un jucator de rugby din colegiu, Taylor sa conectat imediat la povestea lui Brenden, un jucator de fotbal pentru colegii de gay.

"Lucrul de fotbal mi-a vorbit, și asta mă inspiră cu adevărat", a spus el, "asemănările dintre sportul nostru și situațiile noastre".

Taylor admite că, de asemenea, a fost, desigur, "mușchii uriașei frenezi" ale lui Brenden care i-au atras atenția.

- E cineva ca mine acolo.
Nu mai mult timp, cei doi s-au urmat unul pe altul pe Instagram. Un pic dintr-un joc a urmat, fiecare încercând să trimită un mesaj tacit celuilalt cu "plăcerile" lui. Brenden era adesea prima persoană care îi plăcea oricare dintre pozele lui Taylor. Și totuși, în timp ce cei doi se întâlneau cu alte persoane la acea vreme, era doar un joc nevinovat de întoarcere.

Când cei doi au fost singuri în noiembrie, Taylor a făcut un salt. Aparent, urmând unul pe altul, Snapchat deschide ușa pentru o relație de alt nivel. Deci, atunci când Taylor a adăugat Brenden și Brenden a revenit după câteva minute, Taylor a rupt înapoi
"Chiar pe Snapchat mi-a spus că mi-a fost zdrobit de șase sau șapte luni", a spus Brenden. - Și i-am spus același lucru.

În timp ce și-au turnat inima în zilele și săptămânile următoare, a fost proiectat un plan pentru a se întâlni. Deci, la jumătatea lunii decembrie, Brenden a urcat în mașină și a condus cele opt ore prin zăpadă la Grand Rapids.

Vizita a fost o comedie de erori. Și era perfect.

Când a sosit Brenden, nu a putut găsi un loc de parcare "pentru a-mi salva viața", forțându-și momentul magic de întâlnire într-o parcare înzăpezită. Ca și noroc, colegii de cameră ai lui Taylor se întorceau acasă, la fel cum cei doi s-au întâlnit.

- Au ruinat momentul, spuse Taylor, chicotind cu Brenden în timp ce povestesc ziua.

Toți colegii săi de cameră sunt în mod direct și complet susținători de Taylor. Se auzeau despre Brenden și anticiparea călătoriei sale de câteva săptămâni. Taylor nu și-a răsturnat entuziasmul cu privire la faptul că a pus ochii pe tipul cu care vorbea. Și, așa cum ați putea suspecta de la o grămadă de băieți, au distrus-o.

Următoarea noapte a fost o răceală bruscă și o febră care la prins pe Taylor și le-a fundamentat unele planuri. Brenden a trebuit să-și petreacă următoarea zi cu grijă pentru el. A doua zi, Brenden sa îmbolnăvit de asemenea.

Cei doi au petrecut o mare parte din această vrajă împreună în timpul vremii. Cu toate acestea, le-a oferit ocazia de a renunța la toate minunatele și de a se vedea unul pe celălalt la cei mai vulnerabili.

"A fost o șase zile întregi de încercare să ne asigurăm că nu am murit", își amintește Taylor. "Și cred că nu există nici o modalitate mai bună de a lega decât de a fi bolnați împreună".

Cei doi au planificat să se vadă o lună mai târziu, iar Brenden sa întors la Grand Rapids. Săptămâna împreună a fost cu siguranță drăguță, dar ei au dorit de ceva timp împreună când nu se ocupau de frig.

De data aceasta, Taylor nu era doar bolnav, era foarte bolnav.

- Pare un test pentru noi, spuse Brenden. "Care sunt șansele de o lună mai târziu să meargă și să se vadă unul pe altul din nou, și unul dintre noi să se îmbolnăvească pentru a doua oară?"
Ei au supraviețuit testului. Timpul lor împreună cu răceala sau gripa le-a adus împreună și le-a întărit hotărârea. Ei au ajuns să se cunoască unul pe celălalt la un nivel profund, să stea și să vorbească ore întregi, pur și simplu în prezența celuilalt.

Acum vorbește despre un viitor împreună. Fie că va fi în Des Moines, Grand Rapids sau în altă parte, tinerii nu sunt siguri.

Ei știu că ambii doresc o carieră care îi ajută pe copii. Găsirea unor modalități de îmbunătățire a vieții tinerilor este importantă pentru ambii bărbați.

"El vrea să intre în muncă socială și să îi ajute pe copii să aibă o viață mai bună", a spus Brenden, "și asta e același lucru pe care vreau să-l fac. În experiența mea din Des Moines, nu am găsit niciodată pe cineva care este gay și dorește să lucreze cu copiii. Are o inimă mare pentru copii ".

Prin planurile pentru viitor, interesul lor în sport, valorile pe care le dețin și, bineînțeles, o atracție reciprocă, Brenden și Taylor s-au conectat într-un fel în care nu veneau.

"Nu-mi amintesc atât de bine că se conectează și se bucură de a fi în jurul cuiva", a spus Taylor. "Nu am întâlnit niciodată pe cineva care a fost atât de atent și conștient de mine și de modul în care fac, și mă asigur că totul cu mine este în regulă. Acest lucru îl face mult mai ușor. "

"Când nu puteam să mai joc fotbal, am simțit un gol în viața mea".
Legătura cu Taylor a umplut un gol dureros în viața lui Brenden. Jocul său de fotbal a fost scurtat datorită unei serii de răniri și lovituri. Asta nu a lăsat doar o gaură în programul său, a lăsat o gaură în inima lui.

"Când nu mai puteam juca fotbal, am simțit un gol în viața mea", a spus Brenden. De atunci, el a fost coaching la un liceu local, ajutând echipa la un record de top 9-2 și câștigând pentru prima dată titlul conferinței.

Totuși, chiar și cu tot succesul, în picioare pe lateral nu era același lucru.

"După ce am terminat fotbalul, au fost doi ani din acel vid. A fost ceva care lipsește. Abia după ce l-am cunoscut pe Taylor, nu mai era nimic în interiorul meu. Nu am fost niciodată în jurul cuiva care mă face atât de fericit.
sursa-outsports.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts