22.8.19

Shockley 2 - 3


,,2,,
„Asociați ortopedici costieri, biroul Dr. Mills Kilgore. Cum va pot ajuta astazi? Eu sunt Maria.

Vocea tinerei vine de la celălalt capăt al telefonului, pe un ton liric dulce, liric.

"Da. Sunt detectivul Raymond Kincaid cu Departamentul de Poliție din Sarasota ”, spune el,„ Pot să vorbesc cu doctorul Kilgore, vă rog, despre o politică presantă? ”

"Detectiv. Dr. Kilgore nu este aici, spune recepționista, „El este la sală.”

„Ce sală de sport, Maria?”

„Clubul sportiv”, răspunde ea, „sala de gimnastică pe care o deține cu alți medici”.

„În SUA 41?”

- Da, domnule, sucursala de pe traseul Tamiami de Nord.

- Mulțumesc, Maria.

Începe telefonul.

-3-
„Hei, Quince, voi ieși un pic. Am ceva ce trebuie să fac. ”

„Unde te duci?”, Îl întreabă partenerul său în timp ce privește de pe birou, direct vizavi de Raymond.

"Sala."

„Are ceva de-a face cu medicul, partenere?”, Se întreabă Quince.

„Naw, trebuie să-mi limpezesc capul. Am nevoie să pompez endorfinele. Un antrenament bun mă ajută să încărc celulele bune ale creierului oleic, explică el, „ne vedem mâine”.

„S'kay. Distrează-te, partenere. ”

„O să fac”, spune Kincaid în timp ce iese din birou.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Popular Posts