29.8.19

Shockley - 20 - 21 - 22



-20-
„Au un loc, detectivi”, spune femeia îmbrăcată inteligent, „Detectivi. Acesta este fiul meu, Jaime Riley. ”

- Numele tău, James, domnule Riley? Îl întreabă Raymond, detectivul.

El are propriile sale întrebări care trebuie să răspundă din partea acestui tânăr. Încă poate gusta gustul tânărului în gură.

„Nu, este Jaime, detectiv”, răspunde mama lui pentru „El este numit după tatăl său”.

- Deci, domnul Shockley nu este tatăl său?

„La naiba, nu!”, Tânărul fotbal compact cu păr roșu răspunde cu ușurință: „Este tatăl meu vitreg, al doilea meu.”

„Bine, Jaime”, spune doamna Shockley, „Nu este momentul”.

"Doamna. Shockley, te-ai căsătorit de trei ori?

„Da, detective Kincaid, am fost secretarul soțului meu înainte de a ne căsători”, spune ea liber, „A fost unul dintre acele romane tipice de birou despre care auziți.”

„Oh!” Suspină Raymond.

„Da, mamă, la fel ca a doua căsătorie, nu-i așa?

Cei doi detectivi se uită unul la celălalt, afișarea unui copil răsfățat în corpul unui bărbat crescut, îi irită pe bărbați.

"Deci, i-ai spus partenerului meu, ai avut ceva pentru noi?"

„Da”, răspunde ea în timp ce se apleacă și deschide un sertar pe masa laterală a canapelei, unde ea și fiul ei sunt așezați.

Ea pune o carte de adrese.

O mică carte neagră.

Un memento al trecutului înainte de apariția multor dispozitive electronice, care pot stoca aceleași numere pentru păstrare și același scop.

Alunecă micuța carte neagră peste masa de cafea și direct în fața lui.

„Ia o gâlceală, detective”, spune ea, „am fost șocat”.

Kincaid ridică cartea și degetele mari prin numeroasele pagini înainte de a face un comentariu.

„Interesant”, spune el.

„Ce?” Întrebarea detectivului spune: „Ce este?”

„Nu există nimic în ea?”, Spune Raymond.

„Oh?” Spune Quince.

„De ce ne-ai sunat, doamnă Shockley?”, Spune Raymond, „Sper că o carte de adrese goală nu este tot ce ai.”

„Nu, detective”, spune ea, în timp ce adaugă un telefon mobil la masa de cafea dintre adunare, „Am un telefon mobil”.

- Soțul tău nu are telefonul mobil?

"Acesta nu este telefonul mobil al soțului meu", spune ea, "cel puțin niciunul pe care nu l-am văzut până acum, oricum."

- Mulțumesc, doamnă Shockley, spune Quince.

„Au trecut peste douăzeci și patru de ore de când l-am văzut pe soțul meu”, femeia îi cere: „Ați găsit ceva, domnilor?

"Încă investigăm, doamnă Shockley", spune Raymond, "Există o anchetă activă."

„Vă vom contacta când vom găsi ceva”, spune Quince în timp ce stă în picioare.

-21-
„Ce crezi, Ray?”, Îl întreabă Quince, „Soțul se învârte pe ea?”

"Nu sunt sigur. Nu sunt sigur."

„Așa cum a fost antrenamentul acela, ieri?” Partenerul său îl întreabă: „De ce nu ați așteptat să mă duc cu voi. Știi că de obicei ne facem timpul la sală, împreună. Ai nevoie de un spotter. ”

„Am avut unul dintre sentimentele mele, uhh,”.

"Da, știu despre acele" sentimente "ale tale", a spus Quince, "Are ceva de-a face cu tine, când ai fost pe Casey Key, ieri?"

„Da. De când l-ai adus, a spus Ray, „Hai să mergem la Cheie și să-mi verifici problema.”

-22-
„Aici s-a citit eticheta ta, ieri?”, Întreabă Quince în timp ce mașina de patrulă nemarcată se trage în calea de pavaj a casei, în spatele unei mașini deja parcate acolo. Aici a vizitat Ray cu o zi înainte.

"Da."

„Cine locuiește aici?”, Îl întreabă Quince.

„Aici a fost ieri bunul doctor.”

- Oh, suspină Quince.

„… Și așa a fost fiul doamnei Shockley.”

"OH! DRAGĂ! ”, Spune Quince cu multă alarmă.

„Doctorul era dezbrăcat, sportivul era un masiv greu, iar copilul, Jaime, fără cămăși, stătea în fața lui”, explică Ray.

„Whoa!” Gâfâie încet, „Crezi că cei doi erau proști”?

"Da, fac."

Ray bate la ușă. El bate și bate înainte să se deschidă definitiv.

În fața lui, se află grădinarul mexican care l-a reperat, ieri. Bărbatul este fără cămașă, îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți nemaipomeni. Este destul de chipeș.

„Tu?” Spune bărbatul, odată ce își dă seama de chipul familiar.

"Sunt detectivul Kincaid, acesta este partenerul meu, detectivul Wilkie", spune el, "Este dr. Kilgore acasă?"

- Nu există niciun doctor, aici, domnule, spune bărbatul.

„Păi, mașina lui este aici. Mașina aceea neagră.

„Nu este mașina doctorului. Este vorba despre frații lui, explică bărbatul, în tonul lui se observă o nedumerire marcată.

"Vrem să vorbim cu el, vă rog."

„Vedeți poarta aceea de acolo”, spune bărbatul în timp ce arată spre o parte a casei.

"Da."

„Poți să treci pe acolo, el se află la piscină”, spune bărbatul, „Ți-ar dori doi domni să bea ceva mișto?”

"Nu multumesc."

Ambii detectivi își îndreaptă drum spre poartă, îl deschid și văd piscina din curtea din spate. Așezat pe un fotoliu, un bărbat este răspândit înmuind razele soarelui din Florida.

Raymond se uită spre Quince, iar Quince se întoarce în priviri, în timp ce ambii bărbați merg înapoi la bazinul în care lumina soarelui strălucește pe suprafața sa acvatică și în băile de soare leneșe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Popular Posts