27.3.18

Acești oameni homosexuali dezvăluie cum îi forțează India să trăiască vieți duble secrete

India ar putea în curând să renunțe la legea care incriminează sexul homosexual - dar 377 nu funcționează așa cum credeți
India - o țară cu 1,3 miliarde de oameni. Și, bănuiesc, pentru locuitorii LGBTI, o țară cu un miliard de secrete.

Am petrecut ultimele săptămâni în jurul orașului Rajasthan, Utter Pradesh și Gujarat. Încă am văzut doar o mică parte din India. Dar am învățat o sumă imensă de la oamenii LGBTI pe care i-am întâlnit aici.

Pentru o mare parte a comunității LGBTI, secrete și minciuni și vieți duble reprezintă un mod de viață. Am vorbit cu zeci de bărbați gay pe călătoria mea și aproape jumătate s-au căsătorit. Pentru femei. Și aveau copii.

Soția și copiii lui nu au nicio idee că el doarme cu bărbații
"Mama mi-a spus dacă nu m-aș căsători cu o femeie pe care o va ucide", mi-a spus Aadab (numele schimbat).

E un bărbat homosexual în vârstă de 30 de ani din Gujarat. Mi-a arătat cu mândrie poze cu soția și cu doi copii. Dar nici unul dintre ei nu știe că are și mai mulți parteneri de sex masculin.

Este un musulman bun și merge în moschee în fiecare vineri pentru a se ruga. Și nu are intenția să iasă ca gay sau bisexual.

Este o poveste pe care am auzit-o mereu. Mi s-au arătat nenumărate fotografii pe telefoanele mobile de nunți, sărbători, zile de naștere a copiilor și viața de familie. Între timp, partea secretă secretă a vieții lor nu a fost atât de bine documentată.

Cum funcționează adevăratul articol 377 al legii împotriva homosexualilor
India are încă legea britanică colonială care face sexul gay ilegal în cărțile sale. Este secțiunea 377 din Codul penal indian. De fapt, judecătorii de la Înalta Curte din Delhi au făcut-o în 2009. Dar, în 2013, judecătorii Curții Supreme au adus legea înapoi.

Realitatea vieții gay sub 377 este că puțini oameni sunt arestați sau închiși. Asta nu-i face pe cei indieni să se trezească noaptea. Ceea ce se tem cu adevărat este că sunt prinși, din familia lor aflați, de "rușine".

Mulțumită britanicilor, homosexualitatea a fost criminalizată pentru cea mai mare parte a timpului de la epoca colonială. Drept urmare, indiferent de religie, generații de indieni LGBTI au crescut într-o societate care nu le înțelege și le așteaptă să se căsătorească cu sexul opus.
Bandele țintesc bărbații mai gay și poliția chiar ajută
Aabad ar fi putut fi victima șantajului emoțional de la propria-i mamă. Dar asta este doar începutul. Pentru mulți indieni, există, de asemenea, perspectiva foarte reală de șantaj real și extorcare.

Pallav Patankar se relaxează acasă.
Pallav Patankar sa luptat cu sexualitatea sa, dar acum este afară, mândru și acceptat de familia sa.

"O mulțime de extorcări se întâmplă din cauza lui 377", mi-a spus Pallav Patankar.

"Există bande care identifică de fapt bărbații homosexuali care au bani și care îi vor viza pe acești indivizi. Unii sunt chiar vizați de bande care se află în coș cu poliția.

"Acum, din cauza telefoanelor și a disponibilității videoclipurilor, există mai multe dovezi, astfel încât acestea s-au înrăutățit. Ea devine mai înspăimântătoare.

El spune că Trustul Hamsafa, o organizație LGBTI, ajută mulți oameni care se confruntă cu extorcare. El spune că acest lucru are mai mulți bărbați decât arestarea sau închisoarea.

"Dă-i înapoi bătăușilor, nu te întorci plângând la mine"
Pallav Patankar este un activist pentru drepturile LGBTI din Mumbai. Când a fost adolescent, a fost ajutat de Trustul Hamsafa. Așa că a continuat să lucreze pentru ca ei să-i plătească înapoi, în cele din urmă să conducă caritatea pentru un timp.

Dacă n-ar fi fost acolo pentru mine, m-aș fi pierdut. Mi-au dat un sistem de sprijin și un cadru. Mi-a spus el.

"La vârsta de 16 ani am început să mă simt extrem de lipsit de valoare și de suicid. A început să afecteze notele mele. Am fost un copil efeminat. Eu sunt. Mi-era rușine de asta și m-am agresat.

Dar am fost crescut și de o mamă dură. Deci ea a spus: "Dă-i înapoi bătăușilor. Nu te mai plânge la mine, sau vei plânge tot restul vieții tale!

Acum, în vârsta de 40 de ani, Pallav este mai mult decât confortabil cu sexualitatea lui. Din fericire, și familia lui.

L-am vizitat în apartamentul său din nordul orașului Mumbai, pe care îl împarte cu mama sa. Și nu trebuia să întreb dacă era în regulă când era gay. Știa că am fost acolo să-l intervievez despre drepturile homosexualilor și ea ma salutat ca un vechi prieten de familie. Ea chiar a insistat că am împărțit orez și dahl cu ea.

- De ce vrei să iei acest temei moral de a nu te căsători cu o femeie?
Pallav este unul din numărul tot mai mare de bărbați homosexuali care au rezistat presiunii și nu s-au căsătorit cu o femeie. El spune că mama lui a făcut pace cu el acum, dar ea a luptat:

"O dată ma întrebat:" Oamenii homosexuali se căsătoresc. De ce vrei să iei acest temei moral de a nu te căsători cu o femeie?

"Asa ca am intrebat-o:" Ca femeie, te-ai fi casatorit cu un homosexual? Și ai fi bine când fiica ta se căsătorește cu un bărbat homosexual? "Și ea a spus:" Nu, nu ar fi așa! "

"Ea sa reflectat și a spus" da, vă cer să faceți ceva necinstit - și asta nu ar fi bine să faceți. Nu voi mai avea niciodată această conversație cu tine.

Pe lângă campania pentru drepturile LGBTI, Pallav este un feminist. Este pasionat de educarea bărbaților homosexuali cu privire la motivul pentru care ar trebui să se împotrivească căsătoriei din cauza efectului dăunător pe care îl are asupra femeilor din India.

El este, de asemenea, pasionat de campanie pentru sfârșitul secțiunii 377. El spune că legea afectează oamenii în mai multe moduri decât ați putea realiza.

"Totul este afectat de secțiunea 377. De asemenea, afectează proprietatea și moștenirea bărbaților homosexuali. De exemplu, dacă închiriați doi bărbați homosexuali și știți că sunt homosexuali, încălcați efectiv legea!

"Oamenii cred că e vorba de sex. Dar afectează modul în care trăiesc oamenii. Ea afectează calitatea vieții lor.

Familia mea îmi arată fete și fac o scuză
Rajesh se află alături de motocicleta sa.
Rajesh mai face scuze pentru a evita căsătoria.

Un alt bărbat homosexual care a reușit să renunțe la căsătorie este Rajesh.

Are 38 de ani și lucrează pentru o organizație de caritate cu HIV și LGBT numită The Lakshya Trust din Vadodara. Este caritatea fondată de Printul Manvendra - singurul prinț gay din India. În ciuda vieții sale de lucru foarte mari, Rajesh continuă să se simtă în imposibilitatea de a ieși în familia sa.

Am avut 17 sau 18 ani când mi-am dat seama că sunt interesat de băieți. Dar am fost speriat să fac sex cu ei, totuși. Am fost atât de speriat că nu am ieșit.

"Am fost foarte tulburat pentru că tatăl meu era foarte strict și m-am gândit că mă va bate și mă va face să părăsesc casa".

În ciuda faptului că tatăl său a decedat acum 10 ani, Rajesh încă nu i-a spus mamei sau nici unei alte persoane din familie.

Am întrebat cum evită obiectul inevitabil al căsătoriei.

"Cred că toată lumea știe probabil că sunt homosexual, pentru că de 22 de oameni sunt căsătoriți. Familia mea mi-a arătat mereu fete, dar am avut mereu o scuză - studii, muncă, orice!

"Am venit cu o mulțime de scuze de-a lungul anilor. Mama mea înțelege foarte bine.

"Se pare că te iubește foarte mult și are grijă de tine"
Există însă alții care au reușit să iasă la familia lor și să conducă vieți împlinite ca și bărbați homosexuali. Dibeyendu Ganguly (Dibs prietenilor săi) a fost cu prietenul său timp de 26 de ani. Locuiește în Mumbai și este unul dintre membrii originali ai Gay Bombay, un grup social care organizează petreceri și întâlnește comunități LGBT.

Ma întâlnit în centrul orașului Mumbai în timpul pauzei de prânzactivitatea sa de jurnalist pentru The Financial Times. Și în timpul chat-ului, mi-a spus cât de susține este mama lui. "Familia mea mi-a întâlnit prietenul și au înțeles. Nu trebuia să ies. Mama când a întâlnit-o a spus: "Mă bucur foarte mult pentru tine. Se pare că te iubește foarte mult și va avea grijă de tine. Nu mai trebuie sa va ingrijorati de voi! "" Din pacate, tatal sau a murit inainte sa afle.Dibeyendu GangulyDibeyendu Ganguly, sau Dibs prietenilor sai. "Tatal sau a fost rosu cu indignare" So Dibs a rezistat presiunii, dar asta nu este cazul pentru mulți dintre prietenii săi. El acceptă că, fiind un individ educat și financiar, acesta ar fi putut fi mai ușor pentru el. Sigur că e mai greu dacă locuiești acasă și nu ești financiar independent. Trebuie să faci ceea ce spun părinții tăi. "Presiunea de a te căsători începe până la vârsta de 21 de ani. Am mulți prieteni care au fost presați să se căsătorească. Am participat chiar la nunți. Am avut un prieten care a fost atât de supărat pe tatăl său încât ia invitat pe toți prietenii gay la nuntă. Tatăl lui a fost roșcat cu agresiune! "Poliția evaluează lesbienele cu lucrători sexuali În ciuda încercărilor mele, nu am reușit să întâlnesc nici o lesbiană din India. După cum spunea Pallav:" Lesbienele sunt acolo, dar ele pot fi destul de invizibile. Există o dublă înșelăciune despre a fi și femeie. "Oamenii din India nu înțeleg lesbienele. Chiar și polițiștii nu o înțeleg, aceștia îi echivă lesbienele cu a fi un lucrător sexual. "Mi-a spus despre un caz teribil destul de recent în Mumbai, în care sa implicat Trustul Hamsafa." Am primit odată un apel de primejdie de la două lesbiene care erau în arest la domiciliu. Familiile lor au aflat că au o relație. Astfel, ei și-au oprit educația și le-au interzis să părăsească casa. "În cele din urmă a trebuit să-i chemăm pe poliție să-i cheme la gară. I-am ajutat să-și părăsească familiile. "India India ieșea din dulap în ciuda a 377 și în ciuda homofobiei inerente în societate, viața homosexuală continuă. Și este vizibil în special în orașe. La începutul lunii februarie, oamenii au ieșit pe străzile din Mumbai pentru un mercenar al LGBTI Pride. Și există și scene cu homosexualitate în Delhi și Calcutta. "Întreaga scenă homosexuală sa extins foarte mult", spune Dibs. "Gay Bombay organizează evenimente, la fel ca și alte grupuri. Găzduim șase petreceri pe lună și ajungem între 300 și 400 de persoane la fiecare! Poliția pur și simplu nu se implică. "Legea nu poate opri oamenii să marchizeze sau să se întâlnească. Din punct de vedere tehnic, poate opri numai persoanele care au sex homosexual - și, bineînțeles, nu reușește nici să facă acest lucru. Mai mult decât atât, există un sentiment de optimism în aer că zilele lui 377 sunt numerotate. "Oamenii se vor simți liberi" Curtea Supremă a declarat oficial că va revizui legea. Și o decizie judecătorească privind chestiunea vieții private de anul trecut, indică faptul că judecătorii sunt deschiși pentru a lovi în jos 377. Acest proces juridic în Curtea Supremă este acum de așteptat să înceapă în aprilie. Cu 1,3 miliarde de locuitori ai Indiei, sfârșitul anului 377 va reprezenta cel mai mare o singură eliberare în întreaga istorie a drepturilor LGBTI globale. Și dacă comunitatea LGBTI din India este norocoasă, este doar o chestiune de timp. "Cred că lucrurile se vor schimba", mi-a spus Pallav. "Această țară are de-a face cu progresul. Și vor realiza în curând că comunitatea LGBT este o parte importantă a forței de muncă. "În cele din urmă, nu vor dori o politică care să afecteze creșterea economică. Sunt niște politicieni care sunt gata să ne audă - tocmai trebuie să ridicăm volumul. "Și Dibs a fost de acord." Trebuie să vă spun că este o lege rară folosită. Nu știu pe cineva care a fost arestat, dar mi-a spus că mi-ar fi răsturnat legea. Întreaga lume aduce presiuni asupra Indiei. "Încă vor fi oameni în dulap, dar dacă 377 este abrogat, va însemna foarte mult. Oamenii se vor simți liberi.Ajutor și sprijin pentru India gay
susa-www.gaystarnews.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts