20.3.18

Kendall Jenner - homosexuală, se joacă în legătură cu dragostea lui Blake Griffin


Kendall Jenner a oprit zvonurile care circulă de mult timp că este homosexuală sau bisexuală, dar a spus că nu a exclus ca să se deschidă la noi experiențe.

"Nu cred că am un trup bisexual sau homosexual, dar nu știu cine știe?" modelul a declarat pentru Vogue. "Sunt cu toții în picioare pentru experiență - nu împotriva ei - dar nu am fost niciodată acolo înainte."

Totuși, starul "Keeping With the Kardashians", 22 de ani, a recunoscut că are o "energie masculină" care uneori o face să vină peste ea ca fiind mai puțin feminină.

"Nu vreau să spun acest lucru greșit, pentru că nu sunt transgender sau altceva, dar am o energie grea, mă mut diferit", a spus Jenner, al cărui tată Caitlyn Jenner a ieșit ca transgender în 2015. "Dar să răspundă întrebarea dvs.: Nu sunt gay, nu am nimic de ascuns, niciodată nu aș ascunde așa ceva.
Fata de acoperire, care a fost legată de vedete ca Harry Styles și A $ AP Rocky în trecut, suspectează că zvonurile au fost declanșate de tendința ei de a-și păstra viața privată în ambalaje și de la Instagram - spre deosebire de frații săi celebri.

"Cred că este pentru că nu sunt ca toate celelalte surori ale mele, care sunt ca," Iată-mă și iubitul meu! " Deci a fost un lucru pentru un minut, pentru că nimeni nu ma văzut vreodată cu un tip ", a explicat ea. "Mereu m-aș duce cu un kilometru mai mic pentru băieți, care s-ar furișa tot timpul. Nu vrei să arăți nebun".

Supermodelul a jucat coiaj când a fost întrebat despre zvonuri că a văzut-o pe Detroit Pistons împingând-o pe Blake Griffin, spunând că a fost la Michigan în vizită la un "prieten" pentru Ziua Îndrăgostiților - și că a avut o anumită persoană în viața ei " " pentru ea.
Îmi place viața mea privată. Da ... nu. Sunt fericit. El este foarte drăguț. Am cineva foarte frumos pentru mine ", a spus ea.

Jenner și Griffin au fost reținuți pentru prima oară în public în septembrie, la scurt timp după ce NBA a fost despărțită de logodnica lui Brynn Cameron.

Au existat speculații că romantismul a avut un hit după ce Griffin a fost tranzacționat la Detroit de la Los Angeles Clippers, dar o sursă a declarat oamenilor luna trecută că cuplul era încă "implicat".
sursa-nydailynews.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts