31.3.18

My life in sex: the 50-year-old bi-curious gay man

Fanteziile mele acum flip între a fi prins în partea de jos a unui scrum gol rugby și întrebam cum ar fi să plătească o femeie

"A fost identificat (ă) ca un homosexual de la adolescența mea timpurie. Întotdeauna am fost fericit în identitatea mea și - dăruiesc sau mă înșel cu școala, experiența neplăcută de a ieși la părinții mei (mult timp vindecat) și de a fi diagnosticat cu HIV pozitiv acum 20 de ani - viața a fost fericită și împlinită. Am avut două relații pe termen lung și am fost acum cu soțul meu timp de 19 ani (încă nu sunt copii, deși noi continuăm să încercăm).

Am deschis relația noastră și ne descurcăm bine, având reguli și granițe negociate. Am avut o mulțime de distracție: sexul fierbinte cu băieții - atât cunoscuți cât și anonimi -, precum și legături profunde și semnificative cu partenerii ocazionali și soțul meu. Nu sunt prea multe lucruri pe care nu le-am încercat și este ne regrette rien.

Cu toate acestea, acum, când sunt în vârstă de 50 de ani, mă simt din ce în ce mai bi-curios. Plecând de la găsirea unei femei în toată viața mea, dar nu atrăgătoare din punct de vedere sexual, mi-au făcut fantasmele într-un mod inconfundabil de a fi încorporat în fundul unui asterisc gol de rugby și am întrebat cum ar fi să-i placi femeii pe cale orală. Nu se va întâmpla niciodată - sunt prea bătrân pentru aplicații în legătură cu carnea sau barurile de pe piața maselor, și nu-mi pot imagina cum, din punct de vedere practic, am merge chiar puțin.


Viața mea în sex: "Am făcut sex doar o singură dată, acum 20 de ani"
Citeste mai mult
Soțul meu este puțin ciudat de tot, dar el este generos și încearcă să-și facă capul în jurul lui, așa că simt mulțumitor. Nu sunt deloc sigur că acest lucru se întâmplă bisexual, dar încep să cred că etichetele polare, cum ar fi homosexualitatea și homosexualitatea, sunt o distragere a ceea ce ar trebui să urmărim: găsirea unor modalități de a ne iubi și a face pe alții o lume mai bună. Pentru toti.
sursa-www.theguardian.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts