11.3.18

Un sărut gay televizat face senzaţie la PyeongChang.

Schiorul american de freestyle Gus Kenworthy, unul dintre rarii sportivi prezenţi la Jocurile Olimpice de la PyeongChang care şi-a recunoscut homosexualitatea, s-a arătat încântat de faptul că a fost filmat în timp ce-l săruta pe prietenul său după proba de slopestyle, relatează Agerpres, citând AFP.
Americanul, în vârstă de 26 de ani, a terminat doar pe locul 12 în finala probei de schi acrobatic - slopestyle, duminică, dar a intrat în centrul atenţiei abia după ce a apărut sărutându-se la baza pistei. Mulţi consideră chiar acest sărut televizat, devenit viral pe reţelele de socializare, drept un moment istoric al Jocurilor Olimpice.




Gus Kenworthy
@guskenworthy
Didn't realize this moment was being filmed yesterday but I'm so happy that it was. My childhood self would never have dreamed of seeing a gay kiss on TV at the Olympics but for the first time ever a kid watching at home CAN! Love is love is love.

“Nu am realizat că eram filmaţi, dar sunt foarte bucuros că am fost”, a declarat Kenworthy pe Twitter, unde a şi postat o captură de ecran cu sărutul cu pricina, antrenând sute de mesaje de susţinere. “Niciodată în tinereţea mea, nu mi-aş fi putut imagina să văd doi oameni pupându-se la televizor în timpul unor Jocuri Olimpice, dar pentru prima oară un tânăr care se uită la televizor îi poate vedea. ’Love is love’”, a afirmat americanul.

275 de persoane, infectate cu norovirus la Jocurile Olimpice de la PyeongChang

“Singura modalitate de a schimba lucrurile, de a rupe barierele, de a lupta împotriva homofobiei, este prin intermediul reprezentării. Şi aşa ceva nu exista când eram copil. Nu am văzut niciodată un sportiv gay în timp ce îşi îmbrăţişează prietenul. Dacă acest lucru s-ar fi întâmplat, cu siguranţă ar fi fost mult mai uşor pentru mine”, a adăugat Kenworthy.
“Este un lucru pe care mi l-am dorit să-l fac la ultimele Jocuri Olimpice, să împart un sărut cu prietenul meu, dar mi-a fost foarte frică să o fac. Dar acum, să pot face asta, să văd această afecţiune televizată de lumea întreagă, este incredibil”, a conchis sportivul american.
La începutul Jocurilor, patinatorul canadian Eric Radford a devenit primul sportiv recunoscut public gay care a cucerit o medalie de aur la o Olimpiadă de iarnă, după victoria în proba de perechi.
Sursa: Agerpres - stirileprotv.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts