18.3.18

Recunoaște cine ești cu adevărat - TU !

Întotdeauna am știut că sunt "diferit", dar nu ceva ce aș accepta vreodată. Mi-am spus: "Nu pot fi gay, joc baschet și sunt negru. Cum aș putea fi gay? N-am văzut pe nimeni ca mine.

Nu mi-a făcut niciun sens. A mers împotriva a tot ceea ce au spus colegii mei. Și mass-media. Și cel mai important a fost împotriva propriilor mele gânduri despre mine.

Am călătorit în lume cu baschet profesionist, în Mexic, în Europa, chiar și în Singapore. Am avut chiar și un interes NBA D League după un turneu major în Los Angeles în 2013. Baschetul a fost întotdeauna pasiunea mea. Nimic altceva decât arătând talența dată de Dumnezeu în fața a mii de oameni.

Cu toate acestea, ceva a lipsit mereu de-a lungul anilor cu minge, așa cum am urmărit-o cu tot ce aveam.
Imaginați-vă că sunteți în ziar și articolul dvs. de joc este mai mare decât Spurs vs. Lakers.

Cu toate acestea, ceva a lipsit mereu de-a lungul anilor cu minge, așa cum am urmărit-o cu tot ce aveam.

N-am avut niciodată o prietena. Toată lumea din jurul meu avea prietene în liceu, în colegiu și după. Am vrut asta. Mi-am spus in repetate randuri ca nici o prietena nu inseamna ca nu pot fi gravida pe nimeni de la o varsta frageda, ceva de care mi-a fost teama.

Mama mi-ar întreba unde era prietena mea. "Nu știu", aș spune. "N-am mai intalnit pe nimeni inca". Vorbesc cu fetele la telefon, dar nimic nu a venit niciodata.

Fiecare sărbătoare în timpul colegiului, dacă m-am dus acasă, familia mi-ar fi întrebat despre o prietena. Aș ucide această întrebare spunându-le că mă concentrez pe școală și baschet și că nu am avut timp. Aș fi atât de deranjat să fiu întrebat de familia mea de fiecare dată când am vizitat-o ​​acasă.

La colegiu m-am încurcat cu un tip, dar nu a fost ceva ce am simțit că aveam nevoie. După fiecare dată când sa întâmplat, m-am simțit complet teribil despre mine. Nu mi-am dorit niciodată romantic un tip și nu am putut vedea că vreau vreodată să-mi dau un tip. Ceva din punct de vedere mental nu avea dreptate pentru mine.

Am trecut prin anii de facultate jucând minge și m-am concentrat pe asta. Am încercat să-mi urmăresc una sau două prietene, dar nu puteam să mă descurc niciodată. Baschetul a fost singura mea iubită.



Primul meu joc pe plan internațional a fost anul 2011 în Mexic. Cariera mea sa încheiat profesional după sezonul 2015 din Singapore. Anul trecut m-am ocupat de pierderea mamei mele de cancer la sân. Era lumea mea. Cu un an înainte, mi-am pierdut tata vitreg. Multe emoții și gânduri mi-au trecut prin minte zilnic.

În 2015, m-am mutat în Miami. A fost prima dată când am văzut atâtea cupluri homosexuale. Acest lucru a fost atât de nou pentru mine. Nu am văzut-o niciodată sau nu am acordat atenție dezvoltării ei înapoi în Rochester, New York, sau în oricare dintre călătoriile mele internaționale. Așa cum am observat mai mult, am început să mă întreb ceva mai mult. N-am identificat niciodata ca fiind homosexual, in ciuda experientelor anterioare in acest moment. În capul meu am vrut și am nevoie de o prietena, pentru că asta ar trebui să am. Dar, realist, nu am știut niciodată cum s-ar întâmpla asta.

Depresia mea sa stabilit în gândire grea despre mama mea zilnic și gândindu-mă că mama nu ar fi acceptat-mă ca gay. Chiar și mai mult, nici măcar nu m-am acceptat. Cum i-aș fi spus chiar ei, familiei sau prietenilor?

Am început să mă gândesc la băieți un pic mai mult. Am vrut pe cineva să vorbească despre lucruri și să înțeleagă unde am fost mental și emoțional. Sincer, am vrut un tip să-mi spună că nu pot fi gay. Am ajuns să renunț la baschet pentru teama că cineva ar afla despre mine.

A fost o perioadă întunecată. Am plâns în fiecare seară. Am vrut să termin de mai multe ori. Am încetat să mai vorbesc cu prietenii și familia. M-am jenat și am vrut doar să mor. Am vrut cu adevărat să dispar de la toată lumea pentru că nu am putut accepta cine sunt. În capul meu a fost jenant și nu este bine pentru mine să fiu gay.

Într-o noapte, în 2016, cel mai bun prieten al meu, care a fost și colegul meu de colegiu, ma lovit și mi-a spus să mergem la Wynwood.

Când am mers, am vorbit despre viață și ce nu. I-am spus cât de deprimat eram și cum am vrut să mor. Îmi aduc aminte că stomacul meu sa întors în afară. Nu i-am putut spune niciodată că sunt gay. Nu era prietenos cu homosexualii. Nu puteam spune aceste cuvinte. Nu eram gata pentru cineva pe care să-l cunosc aproape.

El a continuat să pună întrebări în timp ce stăteam în mașină. În cele din urmă, a renunțat la ciocan.

"Ce este? Iti plac barbatii?"

Am strigat chiar acolo chiar când a spus cuvintele. Eram așa de jenat și am simțit că-l voi pierde ca prieten. Am vorbit puțin despre asta, dar am putut spune că era foarte neplăcut. A glumit puțin după aceea.

"Probabil că ești cel mai bun jucător de baschet de gay vreodată", a spus el. - Cum ai făcut-o?

Tata mi-a spus că mă iubește indiferent de ce vrea și vrea să fiu fericit.
Am râs și eu puțin, dar eu rănesc înăuntru.

De-a lungul acelui an am ieșit la câțiva alți mai buni prieteni acasă, apoi în cele din urmă tatăl meu, care era foarte acceptat și iubitor. Mi-a spus că mă iubește indiferent de ce vrea și vrea să fiu fericit.

"Înșurubați-i pe toți ceilalți", a spus el. "Traieste-ti viata. Ajay este singurul care trebuie să fie mulțumit de Ajay. "

A trebuit să-i spun fraților și mătușilor mei. Era extrem de greu de făcut, și am plânscâteva ore după ce i-am scris. Chiar mi-am oprit telefonul după ce i-am trimis textul. Au crezut că mă pot răni pentru că nu voi răspunde la niciun apel. În acel moment, cu siguranță, am putut, dar ceva ma oprit. Răspunsurile, în cea mai mare parte, au fost de susținere, mai ales de la fratele meu mai mic. Suntem un an în afară. El a luat-o greu pentru că nu era în jurul meu să mă susțină. A fi departe de familie și de prieteni a fost greu ca am trecut prin acest singur. Am ajuns să fac niște prieteni, despre care să pot vorbi despre sentimentele și gândurile mele. Suntem încă foarte aproape de această zi. Le consider cateva dintre prietenii mei cel mai bun. Februarie 2017, am decis sa ies in public cu un post pe Facebook si Instagram dupa ce am participat la prima mea mandrie. Răspunsurile au fost foarte pozitive de la prieteni. A fost un moment greu pentru mine. Dar, un an mai târziu, mă descurc mai bine decât am fost. Deși mă lupt încă, eu lupt "lupta bună". În cele din urmă, tot ce vreau este să fiu fericit și iubit pentru mine. Am inca intalnit sau am o relatie, dar sunt optimist ca va veni. Am reusit sa fac prieteni prin Asociatia Nationala de Baschet din Gay, unde Mark Chambers ma adus la primul meu turneu in aprilie anul trecut. Aștept cu nerăbdare să joc baschet la Jocurile Gay din Paris în luna august. Sper să-mi povestesc povestea că pot ajuta pe cineva acolo să se relaționeze și să trăiască adevărata lor viață și să urmărească lucrurile chiar mai greu decât am făcut-o. În plus, spune-mi povestea mea poate să mă ajute la fel de mult, sincer. Pot spune acum că încă mai supraviețuesc și mă străduiesc să fiu cel mai bun om pe care îl pot fi. Lucrurile se îmbunătățesc. Nu mă conform cu stereotipurile. Sunt doar eu, și există putere în asta. Voi continua să mă străduiesc în tot ceea ce fac și mă înconjoară cu oameni care mă ridică. AJay Rutledge a jucat baschet pentru Divizia II NCAA Mansfield University, Finger Lakes Community College și Daemen College, unde a absolvit specializarea în istorie și guvern . Îl puteți găsi pe Instagram @ d.oppelganger sau pe Facebook. De asemenea, puteți ajunge la el prin e-mail la adresa Rutledge.ajay@icloud.com. Mai mult De la OutsportsSan Francisco 49ers păstrează Katie Sowers, primul antrenor de asistență homosexual al NFL. Louis liceu rallies în jurul valorii de jucător de fotbal homosexual pentru a contracara grupul de uraOperly gay curler John Epping câștigă medalia de bronz la campionatele canadieneNationalwide împinge motivele de întrebări în spatele suspendarea gay coachESPN gazdă Will Cain slăbește pe toți cei care atacă NFL Combinați întrebăriComuniuni mitinguri pentru a apăra acest atlet gay împotriva Westboro jerksTRENDING "Dragostea, Simon" este o roată feroce emoțională care te ține pe tine după plimbare. San Francisco 49ers păstrează Katie Sowers, NFL's
sursa-www.outsports.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts