29.3.18

Locuri ciudate făcut sex


Ce zici de asta. Eram cu iubita mea in parc si deodata am avut o erectie spontana ea statea in poala mea asa ca si-a dat seama si uitandu-se in ochi mei a inceput sa rada eu eram putin rusinat si mi-am cerut scuze. Ea a spus ca nu este nici o problema si m-a rugat sa ma duc cu ea la locul acela special amenjat pentru copii, acolo erau 2 tuburi care legau intre ele 2 casute ca un fel de pod ea m-a rugat sa mergem acolo pana am ajuns acolo penisul meu se mai retrase putin. Ajunsi acolo sus in tubiri ea m-a rugat sa ma intind ca sa facem o poza, eu m-am intins dar ea nu a ma scos telefonul si a inceput sa ma pipa uitandu-se cu o privire perversa ea mi-a dat jos cureaua si si-a pus-o dupa gat eu apucand ambele capete eram entuziasmat dar sprea dezamagirea mea au aparut acolo cativa copii nu era nici o problema deoarece faceam sex oral si nu se prea auzea zgomot dar unul dintre ei a vazut si si-a alertat prieteni care au incepit sa arunce cu RAME in noi de unde au luat ramele dreacu stie. Prietena mea se rusinase i-ar eu ca un barbat adevarat mi-am pus cureaua si m-am dus la ei sa ii invat o lectie ei au fugit si vroiam sa merg dupa ei dar iubita mea m-a rugat sa o duc acasa si spre dezamagirea mea parinti ei erau acasa.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Cea mai tâmpită idee de a face sex a fost anul trecut după revelion daca nu ma înșel , imi amintesc ca era foarte frig si ningea . In localitatea mea natală fiind adunați toți tinerii care mai de care veniți de prin toate colțurile Europei pe tru sărbătorile de iarna , au apărut si doua nepoate de la București a unei băbuțe de lângă mine , fetele erau pe caterinca tot timpul , si acum sa ma ierte Dumnezeu daca nu lucram una dintre ele rămâneam cel mai prost din curtea școlii 😂😂. Le am sunat sa ieșim la o plimbare , eu si varul meu , el având mașina eu fără permis ma pune sa conduc ca el sa poată sa tragă de una dintre ele in spate pe bancheta , eu încălzit la maxim ca nu stiu ce i făcea acolo posibil ca-i făcea domnișoara un oral 😂, i-am propus pasagerei din dreapta sa coboram la o tigare , ia finuța nu ma refuzat , si cand a coborât direct in gâtul meu sa aruncat , după am analizat eu problema ca ia era mult mai încinsă decât eram eu , si am făcut o partida de sex pe cinste la -10 grade , înghesuiți într-un gard de plasa , de simte-am la un moment dat ca mi se lipesc palmele de el 😅.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Tocmai ce iesisem de la o petrecere si cum prietena lui Vasile , bautura, a incepuit sa ii fure mintile, se trezeste cu o bruneta cu ochii verzi de mana ( cred ca avea ochii verzi sau doar vedeam eu rau), cum era timpul sa plecam iar "Boris" era mai tare ca podul Londrei, trebuia sa gasesc o metoda sa o pun cu fata fara sa afle si prietenii. inainte sa plecamam zis" eu stau in spate, spate si astia cu gandul ca ma bag pe bancheta au zis "bine". Asia erau sus noi la fel (bine astia erau in fata iar noi in 'spate' direct in portbagaj). Nu stiu daca era de la bautura sau de la domnita de langa mine dar cand m-am trezit am facut cunostinta cu mai adorabila persoana din viata mea da in cea mai incomoda pozitie si cel mai ciudat loc, portbagajul unu land rover, sa nu mai zic, radeau capcaunii de mine si cu, curul, fimineata urmatoare, pana au vazut bruneta si erau sa ma i-a la bataie, la cat de bine arata. ( fara nici o gluma am patit asta si daca as mai putea as face-o iar). Salutari si numa bine Ardealu fie cu tine.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts