16.3.18

Știri și vizionări: "Dragostea, Simon" spune adolescenților Gay - și de ce contează acest mesaj

Am crescut homosexual în Kansas City, Mo., și am devenit adolescent în timpul acestei perioade ciudate de timp între SIDA și Internet. Tatăl meu, un ministru evanghelic cu doctorat în învățământ, predat la un colegiu biblic. Nu ni sa permis să mergem la filme, să ascultăm muzica seculară sau să ne uităm la televizor. Tata ocazional a închiriat un televizor în timpul vacanțelor sau Jocurilor Olimpice, dar, în general, dacă nu ar fi fost pentru fermoare și electricitate, am fi fost Amiș.

Dragostea, Simon (în teatrele de vineri) bazate pe romanul lui Becky Albertalli, Simon vs. Agenda Homo Sapiens, m-au dus imediat în acel loc de dorință și dorință pentru romantismul pe care l-am dorit atât de rău la 17. Ca Simon (Nick Robinson) personajul principal, care vine în vârstă în noua comedie romantică a lui Greg Berlanti (prima care prezintă un teen homosexual din oricare dintre studiourile majore), am și eu un secret. Spre deosebire de Simon, nu aveam un loc unde să mă conectez și să mă conectez cu un alt copil homosexual ca mine.


M-am furișat să-mi văd prima comedie romantică la un cinematograf în 1990. Aveam 15 ani și plângeam la sfârșitul Doamnei Doamne din motive pe care nu le înțelegeam pe deplin. Știam doar că era ceva frumos în legătură cu modul în care conexiunea schimbă oamenii. Era transformator și plin de speranță.

Când eram vârsta lui Simon, am săpat prin cărțile "Cum să vorbesc cu copiii tăi despre pubertate" la bibliotecă, încercând să găsești o mențiune pozitivă despre băieții care îi plăceau pe alți băieți. Aș petrece noaptea în casele prietenilor pentru a putea viziona filmele lui John Hughes pe VHS și m-am căutat disperat pe ecran. Duckie în Pretty in Pink? Brian în Clubul de mic dejun? Cine ar putea fi sigur?

Accesul rapid al lui Simon la Internet este un avantaj imens în această privință. Dar chiar dacă se poate conecta online cu un alt tip homosexual închis la liceu, în multe feluri, luptele interne de a fi un adolescent închis în cultura noastră rămân neschimbate de când eram la liceu. Scenariștii Elizabeth Berger și Isaac Aptaker (Aceștia sunt noi) au arătat acest lucru în adaptarea lor amuzantă și profundă: trăim într-o lume heteronormativă.

Aaron Hartzler este autorul memoriului "Rapture
Aaron Hartzler este autorul memoriei "Rapture Practice" și romanul tânăr-adult "Ce am văzut". (Foto: RACHEL LEWIS)

S-ar putea să fi obținut egalitatea de căsătorie, dar este totuși responsabilitatea copilului gay să iasă - ceva drept nu trebuie să facă niciodată. Simon are părinți liberali, prieteni minunați, un aspect bun în film și o doză sănătoasă de privilegii. Cu toate acestea, adevărul atemporal al acestei povestiri este că ieșirea încă nu este ușoară. Așa cum îi spune mama lui Simon (Jennifer Garner), după ce în cele din urmă sparge vestea: "Fiind homosexual este ceva ce trebuie să treci pe cont propriu".

Și de aceea acest film contează. Chiar dacă atitudinile de coastă privind statul albastru despre sex și sexualitate se îndreaptă continuu către America Centrală; chiar și atunci când site-ul social TrevorSpace, alianțele Gay-Straight conduse de studenți, romane pentru tineri adulți, emisiuni TV și filme acum (din fericire!) oferă copiilor LGBTQ adăpost și reprezentare, trăim încă într-o țară în care recunoașteți că sunteți homosexual un "alt". Așa cum spune Simon despre ieșirea, "Știam că va schimba totul". Asta-i paradoxii și prietenii, indiferent de cât de perfecți sunt politica lor.

Da, Dragostea, Simon este aspirant: este probabil o fantezie ca o liceu intreaga sa se intoarca la carnaval pentru a se bucura de noul copil gay, in timp ce asteapta "Blue", in stilul anonim si sa indragostit sa se alature el pe roata Ferris. Totuși, este un triumf aspirațional care subliniază puterea conexiunii. Pe măsură ce corespondența lor îi face să devină curajoși și se îndreaptă spre ieșirea, unul câte unul, Simon scrie lui Blue: "Tu mă inspirați".

"Love, Simon" prezintă călătoria unui adolescent pe nume Simon
"Love, Simon" prezintă călătoria unui adolescent pe nume Simon (Nick Robinson, stânga), în timp ce iese în familie (jucat de Talitha Bateman, Jennifer Garner și Josh Duhamel), prietenii și școala sa. (Foto: BEN ROTHSTEIN / 20 CENTURY FOX)

Și nu este ceea ce înseamnă fiecare comedie romantică? Două persoane, inspirate să-și asume un risc, trecând spre o conexiune care le permite să experimenteze plinătatea celor care sunt?

Acest film va ajuta o nouă generație de tineri LGBTQ să facă acel prim pas către conectare, în loc să se îndepărteze de ea. La fel de important, va provoca adulții să-și evalueze propriul răspuns la un copil LGBTQ împotriva părinților perfecți ai lui Love, Simon (interpretat de Garner și Josh Duhamel).

Mai presus de toate, filmul lui Berlanti va salva unele vieți - și va schimba și altele - întrucât ne amintește de restul de noi cât de departe am ajuns și cât de mult avem de făcut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

X - MEN FANTASIES

Translate

TOP GAY SITE-WEB

Blog Archive

Popular Posts